כשיוצאים לדרך חדשה.. לומדים קודם את שבילה את קסמיה ואת אפלוליה..
מחקר שוק
לפני הכל
מחקר שוק מהו?
בביצוע מחקר שוק אנו אוספים נתונים על מנת למקד את המאמצים שלנו בצורה מדוייקת, שהרי כל ממשק מכוון למטרה מסויימת.
לפני שאנו יוצאים לדרך, אנו בודקים את השטח אליו אנו מכוונים. נחקור אותו מכל כיוון כדי לדייק. בצורה הטובה ביותר הן מבחינה פסיכולוגית והן פונקציונלית. בשביל לקבל מוצר סופי מדוייק, נצא לחקר שייתן לנו כיוון מדוייק וברור למטרה מוגדרת. ביצוע המחחקר יכלול כמה בדיקות ועבודת שטח טובה. כדי שהתוצאה הסופית תיתן מקיפה ומדוייקת.
01
חקר קהל היעד
השלב הבסיסי הוא בחינה של מי אמור להנות מהמוצר או השרות. כמה הוא מגוון או ייחודי. מה מאפיין אותו.
02
חקר שפה וסלנג
לכל תרבות יש את אמות המידה המאפיינות את השפה שלהם, ביטוי סלנג שכדאי להכיר כמו גם גינונים למיניהם.
03
חקר ערכים ותרבות
מה הם כללי ההתנהגות במאופיינים לתרבות. מה הם כללי העשה ואל תעשה של התרבות והערכים של הצשתמשים שלכם.
איך נצא אל הדרך אם לא סימננו את הייעד..
קדימה לעבודה
אז איך מבצעים מחקר שוק?
לומדים את המוצר
לומדים את מי שיצרוך את המוצר
לומדים את המתחרים
ממקדים ערך מוסף
ועכשיו כשיש דרך, צאו לכבוש את היעד...
"כשיוצאים לדרך חדשה, לומדים קודם את שבילה את קסמיה ואת אפלוליה"
מיטל ורמשטיין